Renson

Bouwt aan merkbekendheid met een campagne rond gezonde lucht in elke woning

Opdracht

Renson kwam naar ons toe met een idee en enkele visuele richtlijnen voor een campagne rond hun ventilatie-assortiment. Deze visuele richtlijnen hebben we omgezet in twee inspirerende brand video’s en campagnefoto’s.

Concept

Voor het uitwerken van het concept voor de brand video’s en de campagnefoto’s inspireerden we ons op het motto van Renson: Creating Healthy Spaces.

De video’s en campagnebeelden maken de link tussen de natuur en gezonde buitenlucht en onze eigen woning.

Zowel de video’s als de foto’s stralen dynamiek, positiviteit en gezondheid uit.

Brand video rond raamventilatie

Met deze video willen we aantonen dat vertoeven in de vrije natuur zalig is en dat we dit gevoel liefst van al meenemen naar ons huis.

De vrouw in de video voelt zich vrij in haar badkamer. En dat is het gevoel dat we aan onze doelgroep willen overbrengen.

Campagnebeeld rond raamventilatie

Met dit campagnebeeld brachten we de fantasie van een jongen tot leven. De natuur maakt letterlijk deel uit van zijn slaapkamer.

Dit droombeeld zou onze doelgroep moeten inspireren om te werken aan een gezond binnenklimaat.

Brand video rond badkamerventilatie

Met deze inspirerende brand video volgen we het avontuur van een jongen die samen met zijn vader de weide natuur intrekt.

Het draait hier rond de gezonde buitenlucht en het magische gevoel dat je liefst van al mee naar huis zou nemen.

Campagnebeeld rond badkamerventilatie

In deze foto sluipen natuurlijke elementen letterlijk de badkamer binnen, waardoor een harmonieus samenspel ontstaat.

Dit beeld zou onze doelgroep moeten inspireren een ruimte zoals de badkamer optimaal te ventileren en zo een gezond binnenklimaat te creëren.

Onze aanpak

In nauwe samenwerking met het marketingteam van Renson hebben we de merkidentiteit grondig onderzocht en vastgesteld hoe we de doelgroep het beste kunnen aanspreken.

Na het ontwikkelen van het concept, organiseerden we de pre-productie, van het plannen van de cast tot styling en decor en het zoeken van locaties en cast.

De uitvoering omvatte in totaal vijf shooting dagen, waarbij we met een compact team werkten aan zowel de video- als fotoproductie.

Concepttekeningen

Storyboard video

Resultaat

Ondanks de beperkte omvang van ons team slaagden we erin om sterke resultaten te behalen binnen de gestelde deadline.

Door een doordachte strategie voor distributie en promotie hebben de video’s een breed publiek bereikt.

De foto's werden door het bedrijf offline gebruikt voor verschillende doeleinden, waaronder brochures, flyers en advertenties.

Behind-the-scenes

Meer inspiratie nodig?

Ontdek onze cases.

Videocampagne opzetten?

Stel je vraag of boek een afspraak met Creative Producer Jurn.

Volgende
Volgende

Samsonite | Videocampagne