Goodmorning

Lanceert zijn merk en connecteert met zijn doelgroep doormiddel van een dynamische brand video.

Opdracht

Goodmorning is een nieuw merk van gezonde ontbijt shakes. Om het merk te helpen lanceren maakten we in samenwerking met Digital Marking Agency Gafas een krachtige en dynamische brand video.

Concept

De video moest passen binnen de nieuwe merkstrategie van Goodmorning. Jonge mensen aanspreken met een drukke agenda, die toch gezond willen leven.

Dit deden we door een frisse, dynamische video te creƫren waarin we twee jonge, hippe personages volgen tijdens hun ochtendrituelen. Een ontbijt-shake van Goodmorning mocht uiteraard niet ontbreken.

Onze aanpak

We waren verantwoordelijk voor de uitvoering van dit project: van regie en cinematografie tot post-productie.

Onze aanpak begon met het verder uitwerken van het concept, waarbij we de kernwaarden van Goodmorning in gedachten hielden. Daarna stelden we een strakke planning op voor de uitvoering, en bezochten we de locatie vooraf om alles tot in de puntjes te regelen.

Met de nodige creativiteit en expertise zorgden we voor een geslaagde draaidag, waarbij we Goodmorning op een unieke en dynamische manier in beeld bracht.

Meer inspiratie nodig?

Ontdek onze cases.

Brand video nodg?

Stel je vraag of boek een online afspraak met Creative Producer Jurn.

Vorige
Vorige

NCOI Learning | Reclamespot

Volgende
Volgende

Charcot Foundation | TV-campagne