Charcot Stichting

Roept op tot donaties voor multiple sclerose met een overtuigende TV-campagne.

Opdracht

De Charcot Foundation heeft dringend donaties nodig voor Multiple Sclerose-onderzoek.

Wij creĆ«erden voor hen een originele reclamespot die de kijker moet aansporen geld te doneren. De commercial wordt regelmatig uitgezonden op verschillende Belgische en Franse tv-zenders en cinemaā€™s.

Concept

Zonder donaties kan de Charcot Stichting niet verder. Dit willen we op een vrij letterlijke manier aantonen in de reclamespot.

Het is de bedoeling de kijker te sensibiliseren aan de hand van een duidelijke boodschap.

Onze aanpak

Voor deze case werkten we heel nauw samen met de klant.

We pitchten een aantal ideeƫn waaruit gekozen kon worden. De klant koos voor een eerder abstract concept, waarmee we aan de slag gingen om het scenario uit te schrijven.

Om de juiste sfeer te creĆ«ren lieten we op maat een ā€˜geldmachineā€™ bouwen en zochten we naar een gepaste locatie en geloofwaardige cast.

Storyboard

Behind-the-scenes

Meer inspiratie nodig?

Ontdek onze cases.

TV-campagne laten maken?

Stel je vraag of boek een online afspraak met Creative Producer Jurn.

Vorige
Vorige

Goodmorning | Brand video

Volgende
Volgende

Victoria | Employer Branding Campagne