Comeos

Zet alle genomineerden voor de Mercuriusprijs in de kijker met 10 ludieke video’s.

Opdracht

Al 35 jaar organiseert Comeos de Mercuriusprijs, dé prijs voor innovatie in retail. In 2017 dongen 10 genomineerden mee voor deze prestigieuze titel en voor ieder van hen maakten wij een ludieke sketch die hun zaak in de kijker zette. De sketches werden live getoond tijdens het event.

Vanden Borre Kitchen

The Belgian Chocolate House

Delhaize

WelloPet

Fox et Cie

Hema

Brantano

Atelier Veritas

Lidl of the Future

Concept

Drie acteurs vormden een fictief gezin dat de gekste toeren uithaalt in filialen van de retailers. Op een ludieke wijze toonden we zo het concept van de retailer en de mensen die er werken.

Behind-the-scenes

Meer inspiratie nodig?

Ontdek onze cases.

Ludieke video nodig?

Stel je vraag of boek een afspraak met Creative Producer Jurn.

Vorige
Vorige

Van Laere | Testimonial video

Volgende
Volgende

Groep Wouters | Bedrijfsfilm